نماز کلاغی
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
نماز کلاغی
نویسنده عاشق امام زمان در شنبه 23 اسفند 1393 |

ابوبصیرگفت:پس از شهادت حضرت صادق علیه السلام نزد امّ حمیده رفتم تا

به او تسلیت بگویم.تا چشمش به من افتاد شروع کرد به گریه کردن.من نیز از

حال او به گریه افتادم،آن گاه گفت:ابا محمد!اگرحضرت صادق علیه السلام را هنگام

مرگ مشاهده میکردی چیز عجیبی میدیدی.در آن لحظات آخرچشم باز کردو فرمود:

هرکس بین من و او خویشاوندی هست بگویید بیاید،سفارشی دارم.

امّ حمیده گفت:تمام خویشاوندان آن جناب را جمع کردیم،امام صادق علیه السلام نگاهی

به آنها کرد و فرمود:

شفاعت ما خاندان به آن کسی که نمازش را سبک شمارد نخواهد رسید.

حضرت صادق علیه السلام فرمود: روزی علی ابن ابی طالب علیه السلام مردی را

مشاهده کرد که همانند کلاغ که منقار به زمین می زند نماز می خواند،به فرمود:

چند وقت است که اینطور نماز میخوانی؟؟

عرض کرد از فلان زمان .

حضرت فرمود:عمل تو نزد خدا مانند کلاغی است که منقار بر زمین می زند اگر

با همین وضع بمیری بر غیر ملت محمد صل الله علیه و اله خواهی مرد.

آنگاه فرمود: دزدترین مردم کسی است که از نمازش بدزدد.

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir