تعجیل در فرج حضرت مهدی(عج) صلوات
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
تعجیل در فرج حضرت مهدی(عج) صلوات
نویسنده taranom در پنج شنبه 6 فروردين 1394 |

آقا سلام...

 

 

سلام بر مولايم...

مولايم اميد وارم احوالت در غيبت خوب باشد....

احوال من در زمين بدون تو خوب نيست...

تو خود بهتر ازمن احوال مرا مي داني..

گفتن احوالم بيشتر تو را ناراحت مي كند تا خوشحال.....

ولي مولايم مرا كه مي شناسي..

به من مي گويند خادم المهدي ..

ولي من اين را باور ندارم..

من همانم كه هستم..

خادم المهدي نشده ام.. ولي مرا به اين نام مي خوانند...

مي خواهم باشم ولي نمي توانم....

اشتباه نوشتم نتواستن نداريم...نمي خواهم..

اگر مي خواستم مي رسيديم...

ولي آقايم... مي خواهم و مي توانم به تو برسم..

پس از اين به بعد تلاش مي كنم كه به تو برسم..

و خادم المهدي شوم

اگر تو مرا قابل بداني و مرا پذيرا باشي....

پس توبه مي كنم به درگاه ايزد منان و توانا

توبه مي كنم در محضر خداي مهدي...

كه مرا ببخشد و توبه مرا قبول كن....

كه آن توبه اي پايدار و استوار به نام مهدي باشد...

 

آقا سلام...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir